Pandayama OÜ, registrikood 16418948, juriidiline aadress Võidu tn 53-58, 44313 Rakvere, ning Klient, kes teeb tellimuse, tasub teenuste või kaupade eest ja tuvastab oma isikuandmed veebilehel https://Pandayama.ee/ (edaspidi “Pandayama” või “Veebileht”) või muul viisil, nõustuvad järgmiste tingimuste ja tingimustega (edaspidi “Üldtingimused”):
Põhimõisted
Veebilehe https://Pandayama.ee/ omanik on ettevõte Pandayama OÜ (edaspidi “Pandayama”), registrikood 16418948, juriidiline aadress Võidu tn 53-58, 44313 Rakvere, e-posti aadress info@pandayama.ee.
“Klient” – vähemalt 18-aastane füüsiline isik, kes on nõustunud nende Üldtingimustega või alaealine füüsiline isik, kellel on tema õigusliku esindaja nõusolek nende Üldtingimustega nõustumiseks ja kes on nõustunud nende Üldtingimustega.
“Tellimus” – Kliendi kavatsus kasutada Pandayama teenuseid või osta kaupu, mida väljendatakse elektroonilise päringu saatmisega Veebilehel kehtestatud vormis, e-kirja saatmisega aadressile info@pandayama.ee või vajaliku vormi täitmise teel Veebilehel.
“Kaupade tellimine” – kaupade ostmiseks Veebilehel https://pandayama.ee/ esitatud valikus.
Üldtingimused
2.1. Müügitingimused kehtivad kaupade ja teenuste ostmisel Pandayama veebipoest ostja (edaspidi “Klient”) ja Pandayama OÜ (edaspidi Pandayama veebipood) vahel.
2.2. Lisaks nendele müügitingimustele reguleerivad Pandayama veebipoest kaupade ostmisega seotud õigussuhteid võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja muud Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2.3. Pandayama veebipood jätab endale õiguse teha igal ajal muudatusi käesolevates kasutustingimustes. Need muudatused avaldatakse veebilehel https://Pandayama.ee/. Tehingu sooritamise ajal kehtivad tingimused ja tingimused.
2.4. Kliendil on õigus müügitingimused salvestada, printida ja vajadusel reprodutseerida.
2.5. Pandayamal on õigus korraldada kampaaniaid, mille tingimused ei kvalifitseeru üldtingimuste muudatusteks ega kehti lepingutele ega muudele juba sõlmitud kokkulepetele.
2.6. Klient loetakse Üldtingimustega tutvunud ja nendega nõustunuks, kui Klient esitab Tellimuse, maksab Teenuse või Kauba eest või nõustub Pandayama pakkumisega Teenuse osutamise või Kauba ostmise kohta.
2.7. Õigeaegse makse (osalise makse) mittetegemise, Tellimuse esitamise tähtaja ületamise või valeinfo esitamise korral ei loeta neid Üldtingimusi aktsepteerituks ja poolte vahel ei teki õigussuhteid. Käesoleva punkti tingimused ei kehti Pandayama pakutavate teenuste või kaupade eest, mille eest Klient maksab vastavalt Pandayama poolt korraldatava kampaania / eripakkumise tingimustele.
Hinnateave
3.1. Kõikide veebipoest müüdavate kaupade hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad
poolt kehtestatud käibemaksu summas.
3.2. Kaupade ostmisel tasub Klient ettemaksuna kauba täishinna ja tarnekulu.
3.3. Tarne toimub Omniva postkontori kaudu.
3.4. Hinnad kehtivad alates Tellimuse esitamise algusest kuni 24 tundi pärast Tellimuse esitamise lõppu.
3.5. Kui Tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tellimuse esitamise ajal kehtivaid tingimusi.
3.6. Pandayama veebipood jätab endale õiguse hindu muuta. Need muudatused kajastuvad Pandayama veebisaidil.
Tellimuse esitamine 4.1. Klient valib veebipoest vajalikud kaubad ja lisab need ostukorvi.
4.2. Tellimuse kinnitamiseks klõpsake ostukorvis nupul “Esita tellimus”.
4.3. Seejärel valige, kas soovite esitada üksiktellimuse või teha ostu püsikliendina.
4.4. Tellimuse esitamise lõpetamise lehel täitke vajalikud väljad, valige sobiv tarneviis ja klõpsake nupul “Esita tellimus”. Arve kuvatakse. Pärast Tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil makse sooritamise juhised.
4.5. Täitke teabe- ja tellimuse kinnituse lehel olevad väljad hoolikalt, kuna ostetud kaupade kiire ja takistusteta kohaletoimetamine sõltub esitatud teabe täpsusest, samuti võimalikest vaidlustest ja kaebustest edasise lahendamiseks.
4.6. Tellimuse kinnitamiseks saadetakse arve Kliendi e-posti aadressile, mille Klient märkis ostukorvi kinnitamisel.
4.7. Veebipoodi esitatud tellimusi töödeldakse tööpäevadel (st esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad) ajavahemikus 10.00–20.00. Kui Tellimus esitatakse nädala viimasel tööpäeval pärast kella 14.00, töödeldakse seda järgmisel tööpäeval.
Ostu-müügileping 5.1. Pandayama veebipood kohustub edastama tellitud kaubad Kliendile ja tegema need Kliendile kättesaadavaks ning Klient kohustub tasuma Pandayama veebipoest saadetud kauba eest esitatud arve.
5.2. Maksmata tellimused tühistatakse 24 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist.
5.3. Ostu-müügileping jõustub hetkel, mil Kliendi makse laekub Pandayama veebipoe pangakontole.
Tarne 6.1. Pärast ostu-müügilepingu jõustumist komplekteerib Pandayama veebipood Tellimuse ja edastab selle ettevõtte logistikapartneritele kliendile kohaletoimetamiseks.
6.2. Meie logistikapartner on Omniva.
6.3. Tarne toimub ainult Eestis.
6.4. Kõik saadaval olevad kaubad tarnitakse kätte 3–6 tööpäeva jooksul Eestis.
6.5. Tarneaeg on märgitud Veebilehel ja kehtib alates makse laekumise hetkest.
6.6. Selleks, et kaup saaks kiiresti kätte toimetatud, veenduge, et Tellimuse esitamisel oleks sisestatud täielik, täpne ja õige teave.
6.7. Pandayama veebipood ei vastuta kaupade kohaletoimetamise eest, kui kaubad on õigeaegselt edastatud logistikapartneritele, kuid kohaletoimetamine viibib asjaolude tõttu, mida Pandayama veebipood ei saa muuta ega ette näha ega mõjutada.
Lepingust taganemine ja kaupade tagastamine 7.1. Pärast Tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul põhjust avaldamata (olenevalt kaupade või teenuste olemusest võib tarbijal puududa taganemisõigus; sel juhul tuleb vastavad kaubad ja teenused loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 nõuetele).
7.2. Kui eseme halveneb, vastutab Klient ainult eseme kasutamisest tingitud väärtuse languse eest, kui Klient on eset kasutanud muul viisil kui on vajalik eseme olemuse, omaduste ja toimivuse kindlakstegemiseks. Eseme olemuse, omaduste ja toimivuse kindlakstegemiseks peab Klient käsitlema ja kasutama eset ainult nii, nagu seda tavaliselt poes tehakse, ja vastavalt kasutusjuhendile.
7.3. Ostulepingust taganemise korral tuleb vastav avaldus saata e-posti aadressile info@Pandayama.ee. Avaldus peab sisaldama järgmist teavet:
- tagastatavad kaubad;
- Tellimuse number ja pank, kuhu raha tagastatakse. Kauba eest tasutud summa (kauba kohaletoimetamise tasu ei sisalda) tagastatakse Kliendi kontole hiljemalt 30 päeva jooksul pärast seda, kui müüja on saanud Kliendilt lepingust taganemise ja tagasimakse avalduse ning tingimusel, et Klient on järginud käesoleva punkti tingimusi.
7.4. Klient peab kauba müüjale tagastama 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemise avalduse esitamist või tõendama, et ta on selle aja jooksul kauba üle andnud logistikafirmale tagastamiseks müüjale.
7.5. Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma kaudu, kui Pandayama veebipood on nõustunud kauba Kliendilt ise vastu võtma.
Ülemaailmne jõuüksus 8.1. Pooled on vabastatud vastutusest osalise või täieliku lepingukohustuste täitmatajätmise eest, kui selline täitmatajätmine on tingitud pärast Üldtingimuste kokkuleppimist tekkinud jõuüksusest, mida ei olnud võimalik ette näha või ära hoida, erakorralistest asjaoludest, mida pooled ei suutnud ette näha või ära hoida, nimelt: tulekahjust, loodusõnnetusest, pandeemiast, sõjast või muudest sõjategevustest, kodaniku- või rahutustest, transpordiblokeeringust, ametiasutuste poolt vastu võetud aktidest, mis takistavad Üldtingimuste täitmist, ja muudest osapooltele mõistliku kontrolli alt väljas olevatest asjaoludest, sealhulgas katkestused telekommunikatsiooni- ja elektrivõrkudes.
8.2. Jõuüksusest mõjutatud pool on kohustatud teisele poolele kirjalikult teatama selliste asjaolude ilmnemisest viivitamata, st 3 (kolme) tööpäeva jooksul, esitades selle kohta pädeva riigiorganite poolt väljastatud dokumendi, kus on märgitud nende oodatav kestus ja lõppemine.
8.3. Jõuüksuse asjaolude esinemisel pikendatakse Üldtingimustest tulenevate kohustuste täitmise tähtaega vastavalt nendele asjaoludele ja nende tagajärgedele. Kui jõuüksuse asjaolud kestavad kauem kui 3 (kolm) järjestikust kuud, on mõlemal poolel õigus olemasoleva ostu-müügilepingu ülesütlemiseks ühepoolselt.
Vastutus 9.1. Pandayama veebipood vastutab müüdud kaupade mittevastavuse või defektide eest Kliendile lepinguga sätestatud tingimustel maksimaalselt kahe aasta jooksul alates tarnimise kuupäevast.
9.2. Kliendil on õigus võtta ühendust Pandayama veebipoega hiljemalt kahe kuu jooksul pärast defekti avastamist, esitades arve, mille alusel kauba eest maksti.
9.3. Defekti avastamisel ostetud kaubas on Klient kohustatud lõpetama kauba kasutamise ja tagama selle säilimise.
9.4. Defektsete kaupade parandamine või asendamine kooskõlastatakse Pandayama veebipoe ja Kliendi vahel. Parandamise kulud katavad Pandayama veebipood.
9.5. Pandayama veebipood ei vastuta kaupade defektide eest, mis on tekkinud Kliendi poolt kauba vale, ebasobiva või ebanormaalse ladustamise või kasutamise tõttu.
9.6. Mittevastavuse või kaupade defektide korral peab Klient võtma ühendust, saates teate, kus on märgitud Kliendi nimi, kontakttelefoni number, Tellimuse number ja ostetud kaupade mittevastavuse või defektide täpne kirjeldus.
9.7. Kaebused kaupade mittevastavuse või defektide kohta tuleb esitada kahe kuu jooksul pärast mittevastavuse või defekti avastamist.
9.8. Kõik kaebused töödeldakse ja Kliendiga võetakse ühendust võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul kaebuse saamise hetkest.
9.9. Kliendil on õigus nõuda kauba ostmise hinna vähendamist või lepingust taganemist Pandayama veebipoelt ja ostetud kauba eest makstud summa tagastamist, kui Pandayama veebipood ei suuda parandada ega asendada ostetud kaupa, kui ostetud kauba parandamine või asendamine pole võimalik, kui Pandayama veebipood ei ole kauba defekti mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.
KOHALDATAV SEADUSANDLUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE 10.1. Käesolevatele Üldtingimustele ja Poolte õigussuhetele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte.
10.2. Kui Kliendil on Pandayama vastu nõudeid, tuleb need esitada e-posti aadressile info@Pandayama.ee.
10.3. Vaidluste lahendamiseks esitamise tähtaeg on kohustuslik. Vastamise tähtaeg nõudele/kaebusele on 15 päeva alates selle laekumise hetkest.
10.4. Kliendi ja Pandayama vahelised vaidlused lahendatakse Poolte läbirääkimiste teel. Kui Klient ja Pandayama ei suuda vaidlust kokkuleppele viia, võib Klient pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (Endla 10a, 10142 Tallinn, https://www.ttja.ee/) ja Tarbijavaidluste Komisjoni (Endla 10a, 10142 Tallinn, http://www.komisjon.ee), et vaidlust lahendada kohtuväliselt või pöörduda kohtusse. Lisaks on kõigile klientidele avatud Euroopa Liidu elektrooniline keskkond e-kauplejatega vaidluste lahendamiseks, st ODR-platvorm (Online Dispute Resolution), mis on saadaval aadressil http://ec.europa.eu/odr.
10.5. Kui läbirääkimised ja/või Tarbijavaidluste Komisjon ei suuda vaidlust lahendada, lahendatakse ja vaadatakse vaidlus läbi vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele Harju või Pärnu Maakohtus.